maanantai 24. elokuuta 2009

Syyskengät

Aaaaaaah mä löysin niiiiiiiiiiiiin täydelliset kengät kirpparilta! Ja niiden täydellisyyttä ei edes hinta pilannut. 2€! Tää vaatii vähän lisää huutomerkkejä.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tässä ne nyt on: !!!
Nappasin samasta loosista myös mukaan mustan perusteepparin napeilla 0,50€.Ja Tarjoustalosta Lumenen alennuspuuterin 2€ (vähän tumma, mut voi käyttää aurinkopuuterina tai varjostukseen) ja Mavalan kynsilakan (Liberty).
Nyt mä rupeen kattoo netistä True Bloodia (vähän oudohko sarja, mut mä oletan että siitä tulee hyvä) ja pian syödään piripirikanaa ja ranskalaisia :)

2 kommenttia:

NooranElämää kirjoitti...

Oi juma, vähänkö oon kateellinen tosta kenkälöydöstä! Kelpais kyllä. Ihanat :)

Lis kirjoitti...

Kiitti! Mä en tajua miten joku voi myydä noi ja vielä noin halvalla!