lauantai 12. joulukuuta 2009

Nega-Lis

Mulla on ollut niin helvetillinen päivä tänään. Normaalisti en herää ikinä ennen 9 arkena tai viikonloppuna, mutta mulla oli tänään töitä 06-12, jippiaijee. Nukahdin siis yhdeltä yöllä ja neljän ja puolen tunnin yöunien jälkee nousin taas ylös ja töihin. Olin varmaan ihana näky :D Puolenpäivän aikaan tulin kotiin ja menin päikkäreille. Puol kahdelta nousin taas ja vein C:n töihin (tarviin autoa) ja sain niin hirveen tärinäkohtauksen (en ollu syöny oikeen mitään) kotiin ajaessa etten ollut varma pääsenkö kotiin asti. Kotona hotkin kanamakaronilaatikkoa ja jäin sohvalle koomailemaan. Olo on niin pirun voimaton et huhhuh...

Ei tässä muuten mitään, mut päivän kivoimmat tapahtumat on vielä edessä! :/ Mun ois tarkotus noin tunnin päästä lähtee meijän iskälle juomaan vähän glögiä ja syömään ehkä herkkuja? Ja illemmalla meen kaverin luo syömään tortilloja ja juoruumaan toisten tytsyjen kanssa :) Miten mä jaksan??

Päätin nyt ainakin relata ihan 100% ja pistin pienen day span pystyyn tänne meidän kämppään. Istuin (joo, kylpyammeessa) suihkussa varmaan vartin verran, laitoin samalla hiusnaamion ja pesin kropan hyväntuoksuisella suihkugeelillä. Nyt mulla on kosteuttava naamio naamassa ja sen jälkeen laitan varmaan lime-kookos kosteusvoidetta koko kropalle ja lakkaan vihdoin ne kynnet. 

Kiiltoa tuova hiusnaamio PHC (saa Kickseistä tyyliin alle kympillä), kosteuttava naamio Avonilta (ilmaislahja) ja ihanantuoksuinen kosteusvoide H&M:stä muutamalla eurolla.


Ehkä tää tästä :) 

Ei kommentteja: