sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Miitti+Ebay

Eilen olin kivassa turkulaisblogien miitissä moikkaamassa kivoja tyttöjä :) Daiju kun olen, en ottanut kameraa mukaan, joten mulla ei oo mitään todistusaineistoa.. Oli kuitenkin kiva istua ja jubata ja huomata kuin monta kivaa blogia mä oon missanut (ja vähän nolostellen kerroin miten tää blogi on ihan kuihtunut kun harvoin päivittelen, hehee). Mä voin nyt ehkä päivitellä vähän useemmin. Ehkä.

Miitistä toiseen, eli Ebayn kehumiseen ;) Britti-Ebay on mun fe
ivöritti. Mä oon nyt viime aikoina keskittynyt tilaamaan vähän meikkikokeiluja ja ajattelin jakaa ne. Kosmetiikka ei oo mikään mun vahva puoli, mä luen Ostolakossa-blogia (ja Saaran tiptoesia) ja osaan jotain vähän meikata, mut se on ainakin kivaa! :D

Mä aloitin tilaamalla ihanan siveltimen. Toi on niiiiiiin pehmeä ja m
aksoi ilmaisine postikuluineen vaivaiset 2,49£.
Siveltimen jälkeen oli tietty pakko saada joku kiva irtopuuteri ja Tigin puuteri maksoi 0,99£+2,20£ postikulut. Se on ihan täydellinen ja purkki mitä suloisin.
Noi edelliset kaks on siis jo saapunut mun hoiviin, mutta maksettuna on vielä tämä mineraalimeikkinäyte (hintaan 2,75£ postikuluineen)
sekä tämä meikkivoide (joku jenkkien halppismerkki, jota tekee mieli kokeilla) hintaan 2,75£ postikuluineen.Eipä tule siis kalliiksi meikkien kanssa lotrailu, kun on saanut noi kaikki tuotteet n. 11 £ hintaan. Lisäksi tilaan aina luottotuotteeni, eli Osiksen Dust It hiuspuuterin tuolta. Suomessa siitä saa pulittaa ainakin 15€, kun se tällä hetkellä on Ebayssa alimmillaan 3,97£! Ebay on siis vieläkin paras!

Riittikö tää hehkuttaminen? ;)

Ei kommentteja: