torstai 11. helmikuuta 2010

Leisiii

Huoh, tää päivä on mennyt niin koomassa taas. Heräsin 9, luento alkoi 9.30. Voitte kuvitella mun vaatetuksen (farkut, verkkatakki (sellanen kiree, ei mikään himourheilu) ja uggit). Tulin 12 kotiin, tein vähän pastaa lounaaksi, katoin Jamien ja sen jälkeen oon viettänyt aikaani blogeissa ja fb:ssä. Ei pitäis ollenkaan miettiä kandi-aihetta, ei...

Tästä mä lähden pian kahvittelemaan mun pikkubroidia joka täyttää tänään 18! Ja illalla on hiphop. Ehkäpä tästä vähän piristyis..

Justin on yhtä kypsä kuin mä :D
 
 
Ainiin, mä tilasin Ebaystä tollasen käyttämättömän mekon joka haisee röökille enemmän kun yökerhon tupakkakoppi. Hyi h*lvetti sanon vaan (vältelkää sellaista myyjää kun littlesummermage)! Se on nyt tuulettumassa parvekkeella kunnes saan aikaiseksi pestä pyykit pois koneesta, toi vaate ei saa mennä lähellekkään muita vaatteita ennen kuin se on perusteellisesti hajuton.. Onneksi ei ollut kallis (n. 6 puntaa maksoin kai).

2 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Kiva toi mekko, harmi vaan jos se haisee:D Toivottavasti tuuletus ja pesu auttais..

Lis kirjoitti...

Toivotaan joo :) Mä en tiennyt pitäiskö mun itkee vai nauraa kun avasin sen paketin. Se oli muoviin pakattu ja se muovikin haisee tupakalle :D