tiistai 16. kesäkuuta 2009

Happy days

Eilen oli very nice day :) Pääsin töistä 14.00 ja C odotteli mua parkkiksella. Se oli ostanut mulle kengät! Ihanat ja täydellisen oikean kokoiset. Oli olleet 70% alennuksessa TopSportissa (60€->18€) ja sille oli tullut mä mieleen. Voiko parempaa poikaystävää olla? :)
Takaa siis kiiltonahkaa ja edestä kangasta! How cool are they?

Töistä lähdettiin ajamaan C:n äipän luokse. Se oli tehnyt ihanaa kanaa, valkosipuli-sitruuna-kastiketta ja nuudeleita. Mun lempparia! C:n äidin luota lähdettiin C:n ja sen siskon kanssa Myllyyn. Mä en löytänyt mitään (onneksi!), päädyin ostamaan hoitoainetta ja piltin :D Ostettiin kumminkin vähän iltaherkkuja kotiin.
Maailman parasta mehua!!
Nam, mä oon vasta äsken oppinut tykkäämään Arnoldsin bageleista! C otti ton tunan ja mä kana-pekonin..Ja jälkkäriks tietty donutteja (mun on maitosuklaa) :)

Tää tuli taas onnistuneella ajastuksella, mä olen tällä hetkellä töissä (ma-to 6-14 tällä viikolla, brr mä VIHAAN aikasin heräämistä!).

Ps. Mun pitää varmaan vaihtaa tän blogin nimi joksikin kenkäaiheiseksi, koska niitä se koko ajan käsittelee :P

Ei kommentteja: