perjantai 12. kesäkuuta 2009

Tyhmä Lilo

Otsikko siks että mä rupesin jo kuolaa syysvaatetusta.. Bah. Mä en ees yleensä tee tälläsia julkkisvaatetuksia, mut nyt kaks iski aika kovaa mun tajuntaan. No ens ainakin kesävaatteet, eli tekisin paljon jos saisin tollasen asun mikä on Siennalla. Ainakin noi housut <3 Ja takin. Kiitos!
[060809_miller_200x400.jpg]
Kuva: Instyle

Tää toinen kuva on Lookbookista ja tältä mä voisin näyttää syksyllä. Sillä on jopa jonkintyylinen höyhenpanta. Mut rilleistä en tykkää, don't be afraid.
http://i405.photobucket.com/albums/pp132/littlefashionaddict/Kuva1-6.png
Tää oli joku maailman turhin postaus mut haluun nää kuvat mun blogiin ku ne on niin jees :)

1 kommentti:

Christina kirjoitti...

Noi Siennan housut on kyllä aika täydellisyydet. Ja alimmainenkin asu on nam!