lauantai 13. kesäkuuta 2009

Liian lyhyt Lilo

Mun piti eilen kaupungilla törsätä viimeiset rahani joihinkin ihaniin vaatteisiin, mutta toisin kävi :( Ginasta ei löytynyt mitään muuta kun arskat, H&M:ään en jaksanut mennä kunnolla kaivelemaan ja Zara ahahaha mä meinasin revetä siellä. Zarassa kokeilin siis ihanan näköistä farkkupaitaa - tehty 180 senttisille, mähän olin ihan pölön näköinen sen kanssa. Kokeilin myös tosi pussittavia farkkushortseja, mutta ne näytti vaan siltä että mulle ois tullut 5kg sisäreisiläskejä lisää. Yks kiva harmaa collegejakku siellä oli, mutta 70€ olis tehnyt liian suuren loven mun lompakkoon tällä hetkellä. Sit muihin kauppoihin en ees jaksanu mennä.. Käytiin myös kirpparilla, mut C ei oikein jaksa siellä joten sieltä eksyi matkaan vain yksi laukku. Pitemmittä puheitta, tässä mun ostokset yhteishintaan 20,90€.

Ei kommentteja: