tiistai 24. marraskuuta 2009

Kesähimo

Mulle tuli eilen niiiiin järjetön ikävä kesää. Se on asia jolle valitettavasti ei voi mitään (paitsi lennon varaaminen, mikä ei nyt tällä hetkellä onnistu sekään), joten on pakko fiilistellä ja rypeä kesähimossa sateen ropistessa ikkunoihin. Mä tein kuitenkin jotain kesäjuttua, eli kuvasin mun rakkaat arskat, jotka on yks mun tärkeimmistä asusteista kesäisin ja jotka heitän päähän mielellään jo maaliskuussa. Mallina suosin vaan Wayfarer-mallia, mutta joku yksittäinen muu malli voi joskus, ehkä, ei ehkä sittenkään, olla käytössä. Tässä olis nyt mun rakkaat WFkopiot :)
Neljä ylintä: Lontoon kojuista
Punaiset: voitettu Nelliinan blogiarvonnasta
Valko-pinkit: Ebay

Neljä ylintä: Lindex
Kullanväriset: GT
Siniset: Glitter

Mä hairahduin myös laittamaan sävyttävää kosteusvoidetta koko krop
alle. Se tuoksu on niin kesää mulle, koska harvemmin mä sitä laitan talvisin. Ehkä voisin kuitenkin laittaa vähän, koska pieni päivetys on ihan kivaa. En mä tiedä näkyykö mitään vielä, mutta normaalisti mä oon ihan aaveenvalkoinen :D
Mä lupaan, tää on viimenen kesäpostaus ennen..hmm..helmikuuta? Joulu on kuitenkin ihan kiva, joten sitä vois fiilistellä seuraavaksi!

Ei kommentteja: