tiistai 3. marraskuuta 2009

Bad karma

Hei öääh kertokaa mulle miksi silloin kun on rahaa, ei löydä kivoja vaatteita?? Mikä karma-juttu siinä on? Mulla oli tänään ihanat 150€ (jotka sain kirpparimyynnistä) tuhlattavana ja se on opiskelijalle iso summa kerralla! Enkä löytänyt mitään... Almost!Mukaan nappasin kyllä Lindexin lastenosastolta nää makeet legginsit, joiden lahkeissa on pääkallot ja kivan rusettipannan. Yhteishinta noin 15€. Lisäksi hiusväri samaan hintaan (värjäsin juurikasvun). Kuitenkin kaupungilla meni melkeen neljäkymppiä lisää kun käytiin Arnoldsissa baageleilla ja ostin C:lle jotain lisäravinnejuttuja sen treenaamiseen. Ja iskälle isänpäiväkarkit. Nyyh, miksi on niin helppo tuhlata rahaa kaikkeen ei-niin-kivaan-kuin-vaatteet-juttuihin?

Huomenna mä menen luentojen välissä koluamaan Skanssin tarjonnan! Mä katoin Enirosta että koululta on sinne about 2,5km. Sen vois jopa reippailla! Saletti Spirit Store pelastaa viimeistään mun päivän :)

Ei kommentteja: