tiistai 23. maaliskuuta 2010

Kiire!

Pienimuotoinen blogitauko on nyt tässä meneillään ja jatkuu vielä hetken. Tänään mä kirjotan tota mun kandia ainakin 5-6 sivua lisää ja haluun ehtiä käymään jumpassakin illalla (tääkin postaus on vaan tekosyy, mun pitäis oikeesti nyt kirjottaa). Huomenna mulla on kandiin liittyviä juttuja koulussa, balettia, lisää kirjottamista. Torstaina lähden Helsinkiin ja viikonlopun oon töissä. Joten tauko on meneillään ainakin sunnuntai-iltaan saakkaa, maybe I'll see you then! :)

4 kommenttia:

emii kirjoitti...

kui meet helsinkii :o

Lis kirjoitti...

viedää mamma ja co. lentokentäl ku ne lähtee epsanjaa ja sit mennää syömää sellasee ravintolaan ku mammal oli lahjakortti ja sit moikkaa hiwaa kans!

emmi kirjoitti...

eiku ainii :D:D oon jääs

Unknown kirjoitti...

Hei~ Annoin sulle award:in
http://kireinano.blogspot.com/2010/03/charity-10-by-hersheys-easter-basket.html xD