torstai 18. maaliskuuta 2010

Talviviha

Mä olen niiiiiiin kyllästynyt tohon ilmaan!! Voitaisko kaikki kaataa se 50 litraa kuumaa vettä ton lumen päälle ja rakentaa joku aurinkokatos koko Suomen ylle? Pliis? Tälläkin hetkellä tuolla on vaan hitusen alle nollan, mutta lunta tulee ja tuuli puhaltaa kylmänä.. 

Asiasta toiseen, eli asuun ja ostoksiin. Tänään kävin koulussa tekemässä yhden tehtävän valmiiksi koska ohjelmaa jota siihen käytetään (SAP) ei löydy mun koneelta himokorkeiden lisenssimaksujen takia.. Käppäilin ympäriinsä kohtuu simppelissä asussa:
Farkkulegginsit Pieces
Paita GT (uusi!)
Koru Pieces

Ja farkkujen lahkeet on märät koska rämmin 20 metriä lumessa, joka ei aina pitänytkään mun painoa (ja mulla oli saapikkaat jalassa! :D).

Toi paita on siis uusi, Ginasta hintaan 14,90€ ja näyttää henkarillä tältä:

Ginan alerekistä löysin myös kivan jättihupparin hintaan 9,90€.

Tiedän myös, että mun pitäisi esitellä maanantaina sneakpeakattu Friis&Co, mutta en ole vielä saanut siitä hirveen hyviä kuvia.. Yritetään... :)

Ei kommentteja: